10 Şubat 2011 Perşembe

Trapani'de İlk Gün ve Park Cezası

Evet! İnsan bir ülkede gezerken o ülkenin dilini bilmemesi gerçekten kötü, Sicilya'da kimse İngilizce yada Almanca konuşmuyor. Ah! Neyse ki gezi arkadaşım 3 yıl Roma'da yaşamış, İtalyanca biliyor. Çoğu zaman o konuşuyor ve bana çeviriyor. Ama arkadaşımın İtalyanca bilmesi maalesef bizim park cezası yememizi engelleyemedi. Herşeye o kadar dikkat ederken ve tasarruf etmeye çalışırken Perşembe günleri pazar kurulan meydana arabayı geceden bırakınca tabii ki sabah şok geçirdik. Her yerde satıcılar, insanlar alışveriş yapıyor, bizim arabanın olması gerektiği yerde pazarcının arabası var. Arabayı çekmişler, bir polis bize çekici şirketin adresini veriyor, oraya kadar yürüdük, hiç sorun değil. Ödememiz gereken para çoktu tabii ki! Toplam altmış euroyu geçen miktarlar. Arabamızı aldık ve bugün Mazara del Vallo denen küçük kente gittik. Bu kentteki arkeoloji müzesinde çok ünlü bir bronz heykel vardı. 1998'de bir balıkçı teknesinin bulduğu dans eden satir heykeli. Müzede anforalardan başka bir şey yoktu, o kadar yolu gitmeye değer miydi bilmiyorum.. Heykelin resmini çekmek yasaktı ve müzede kartpostal da yoktu malesef. Biraz kentin sokaklarında gezdikten sonra Trapani'ye döndük ve arabayı bedava olduğu için yine o meydana park ettik. Yarın ceza yemeyiz umarım!