10 Mart 2011 Perşembe

Argolis'te Bana Ege'yi Yeniden Sevdiren Asine

Asine, Orta Hellas, Geç Hellas (Miken) ve Helenistik Dönemlere ait buluntuların kazıldığı bir kale yerleşmesi. Buraya sözkonusu kalıntıları görmeye gittik ama Asine'deki küçük koy, kumsal, kayalıklar, ileride gözüken adacıklar, Ege'nin derin mavisi o kadar güzeldi ki sonuçta bir dolu manzara resmi çektim. Ege'yi böylesine güzel, çekici görünce evimi, Türkiye'yi, karşı kıyıları da çok özledim ve biraz melankolik bir ruh haline girdim oradayken..

Güzel Ege, canım Ege..Bu renk, bu ışıltı, bu minik adacıklar başka nerede var?
Hava o kadar soğuk olmasa bu suya hemen atlanırdı..
Asine'nin Helenistik Dönem surları
Asine'nin üzerinden panoramik bir fotoğraf, bu manzaraya saatlerce baksa insan tüm dertlerinden arınırmış gibi geliyor bana..
Küçük koyun kaleden görünümü..

1 yorum:

asli dedi ki...

cok güzelmis, Cileritto. Yalniz Adriyatik'de de ayni hisler bazen oluyor ama Ege'nin üzerine tanimiyoruzzzz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...